BMW X5 III (F15) 2018 ж., внедорожник 5 дв., руль солдо, көлөм 2 л, гибриддик — 3016730167 $
Бул автоунаа орточо баага караганда 45.86% кымбат
Салыштыргандын саны: 3 жарыялар
Анализдин тактыгы: төмөн
Баалардын өзгөрүшүБазар баасынан төмөн унаа тууралуу ыкчам эскертмелерди алгыңыз келеби?
Кызматты жандырыңызМыкты сунуш
Комплектациялоо
обвес
караңгылатуу
спойлер
куюлган дисктер
люк
жүк салгыч
фаркоп
панорамалуу көрүнүшү менен чатыр
булгаары
пардалар
жыгач
CD
DVD
MP3
USB
сабвуфер
блокко каршы системасы (ABS)
буксалоого каршы системасы
курстук туруктуулугун системасы
коопсуздук жаздыктар
парктроник
арткы камерасы
толук электропакет
сигнализация
кондиционер
климат контроль
газбалон жабдуусу
круиз-контроль
алдыңкы орундуктарды жылытуу
орундуктарды жылытуу
күзгүлөрдү жылытуу
ксенон
биксенон
фара жуугуч
пневмоасма
орундуктар эсте тутуусу
руль эсте тутуусу
жамгыр билдиргичи
жарык билдиргич
борт компьютери
фара корректору
ачкычсыз кирүү
жарык билдиргич
жылытылган руль
отургучту желдетүү
лазердик фаралар
LED фаралар
VIN текшерүү отчету
Жарнактын автору киргизген VIN код колдонулат
Унаанын номери боюнча текшерүү актысы
Достор менен бөлүшүү
Бул жарнамага шилтемени көчүрүңүз
Сатуучунун комментарийи
Это полноценный Х5, на полной комплектации (не эконом вариант для очковтирательства), пригнан из США для себя в начале 2024, сохранность шикарная, заводское лкп. Гибридная силовая установка (313 л.с., 450 Нм). В составе: бензиновый BMW TwinPower Turbo, 2,0 л (245 л.с., 350 Н·м) + электромотор (75 л.с., 250 Н·м). Даже в режиме Comfort «икс-пятый» не пробует изображать из себя «овощ», а уж в режиме Sport можно так «выстрелить» со светофора, что мало не покажется. Ведь 6,8 секунды до сотни — это почти на секунду меньше, чем у Porsche Cayenne с 3,6-литровым V6. Главная кнопочка BMW X5 40e расположена на трансмиссионном тоннеле, рядом с селектором АКПП и клавишей электрического стояночного тормоза. Эта кнопка заведует управлением системой гибридного привода eDrive. В вашем распоряжении три режима движения: основной (Auto eDrive), при котором система сама решает, когда включать в работу электромотор, движение на чистой электротяге (Max eDrive) и режим зарядки батареи, при котором работа электродвигателя заблокирована, а вся вырабатываемая энергия поступает в батарею. Как и в новой «Семерке», шайба iDrive отныне сверху покрыта тачпадом. Плюс центральный дисплей – тачскрин. Плюс традиционное «ручное» управление шайбой никуда не делось. Причина продажи - покупаю такой-же в новом кузове G. За наличку торг уместен!
Которуу Оригиналды көрсөтүү